Lehed

  • Kodu
  • Raamatud
  • Autorid
  • Edetabelid
  • Minust
  • Proovikivi RTE

teisipäev, 15. september 2015

50-st Euroopa riigi armastusromaanist läbi loetud 10

Reading Through Europe - romantika eri 2014. aasta kevadel seadsin endale eesmärgiks lugeda iga Euroopa riigi kohta läbi üks armastusromaan. Siin on väike lühikokkuvõte minu muljetest siiamaani.

Idee väljakutseks andis mulle raamatusõber juuli, kes ise sarnase proovikivi ette võttis. Mitte küll armastusromaanide teemal. Endale seadsin eesmärgiks, et kõik raamatud peavad olema armastusromaanid ning suur osa tegevusest toimuma antud riigis.

Nimekiri esimese kümne läbi loetud armastusromaaniga:

  1. Austria - “Portrait of Seduction” Carrie Lofty
  2. Belgia - “Whisper on the Wind” Maureen Lang
  3. Bulgaaria - “Alice’s Dragon” Stephanie Beck
  4. Horvaatia - “Love Remains” Zrinka Jelic
  5. Küpros - “Flamingo Flying South” Joyce Dingwell
  6. Tšehhi - “A Girl’s Guide to Vampires” Katie MacAlister
  7. Taani - “Maybe Baby” Kim Golden
  8. Eesti - “Tagurpidi valed” Lea Jaanimaa
  9. Soome - “Helsinki Sunrise” Marion Ueckermann
  10. Prantsusmaa - “What If It’s Love?” Aliz Nichols

Väga raske on leida just armastusromaane iga riigi kohta. Aga nende jahtimine on osa lõbust!

Kõige rohkem vastavad sellele, mida ma sellelt väljakutselt ootasin, Küprose ja Soome raamatud - nendes on kohaliku looduse ja rahva kirjeldusi ning tollele maale omast õhustikku. Eriti Küprose “Flamingo Flying South”, mis oli ka meeldivalt nostalgiline 1874-ndal aastal välja antud raamat.

Kõige suuremateks pettumusteks on aga Eesti ja Prantsusmaa raamatud. Eesti raamat “Tagurpidi valed” tundus eriti halvasti kirjutatud olevat. Võiolla on mul Eestile lihtsalt kõrgemad nõudmised. Prantsusmaa ise aga pakatab romantikast ning eripärast, mida ma kahjuks raamatust ei leidnud. Täiesti kasutamata potentsiaal. Huvitav oli ka Taani raamat “Maybe Baby”, kus maadeldakse tänapäevaste probleemidega (lapsendamine, petmisteema). Kuigi armastusromaanina see eriti minu maitse pole, siis meelde jäi ikka.

Kas oled ka endale seadnud mingid väljakutsed sel aastal? Kui jah, siis  millised?

 

Minu “Reading Through Europe” väljakutse edenemisel saab silma peal hoida siin.

Telli uued postitused oma postkasti:





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar